Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Antwerpen, België van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

24 Maart 2007 | België, Antwerpen

Hey allemaal,

Nog maar 2 dagen, dan begint het avontuur. Eerst een week reizen door Polen en Oekraïne, dan aan de slag bij Akta Aliance in Kiev voor een training, en in Berdyansk voor de uiteindelijke stage.

Ik zal proberen om jullie via deze site allemaal op de hoogte te houden van mijn belevenissen, af en toe een foto erbij, dan weten jullie dat ik nog leef. Ook de praktische dingen (lokaal telefoonnummer, postadres en dergelijke) zal ik hier op de site zetten.

Voor wie waarbenjij.nu nog niet kent: iets verder naar beneden kun je reageren op mijn berichten. Je mag natuurlijk ook mailen of een smsje sturen. Als je direct op de hoogte gehouden wilt worden, vul dan hier links je e-mailadres in, dan krijg je altijd een melding als ik iets heb gepost.

Groetjes, Florian

  • 24 Maart 2007 - 15:15

    Benjamin:

    Hey Florian,

    Ik wilde je even alle succes wensen voor jouw reis naar het Oost-Blok! Heel veel plezier enne leuke foto;)

    Groetjes, van dé Praeses:P

  • 24 Maart 2007 - 15:21

    LvD:

    Ha die Florian

    veel succes. De eerste week zal best lukken!!

  • 24 Maart 2007 - 15:55

    Andries :

    Veel plezier Florian! :)

    (een beetje onwennig om nieuws van je te krijgen via een weblog..past je niet echt :p)

  • 26 Maart 2007 - 12:48

    Veerle Seymus:

    Dag Florian,

    hou je taai daar en niet te veel drinken, hé?

    groetjes

  • 04 April 2007 - 07:52

    Alies:

    Hee Florian!

    Voor het radioprogramma BNNUnited (radio1) ben ik opzoek naar mensen die in Antwerpen studeren! We willen namelijk graag as donderdag of vrijdag een reportage gaan maken over 'hoe het is om in het buitenland te studeren of stage te lopen'. Wil jij ons helpen!!?

    Je kan me bereiken op: alies123@hotmail.com
    Ik hoop dat je mee wilt werken! :)
    Laat snel wat van je horen!

  • 17 April 2007 - 22:20

    Angela Eltink:

    Hallo,

    Ik zat zomaar eens te kijken op deze site want ik ga aankomende zomer naar kiev, odessa, de krim en djenepetrovsk. Ik heb een paar vragen en hoop dat je de tijd er voor hebt om te antwoorden.

    Ik zag de foto van jouw hostel in kiev, zou je mij daar de naam van willen geven want ziet er behoorlijk schoon uit! En zou je me misschien ook een richtlijn kunnen geven voor een dagelijks budget in kiev, dus met een lunch en avond eten in de stad? En heb je verder nog tips qua eten/bezienswaardigheden of iets?

    Alvast bedankt en nog veel plezier daar!

    Groetjes
    Angela
    ikbenangela@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 37691

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: