aankomst in Krakow - Reisverslag uit Krąków, Polen van Florian Dijck - WaarBenJij.nu aankomst in Krakow - Reisverslag uit Krąków, Polen van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

aankomst in Krakow

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

26 Maart 2007 | Polen, Krąków

Hey allemaal,

Alvast een klein berichtje uit Krakow, waar we vanmiddag goed zijn geland. Het is erg leuk hier weer te zijn.

Krakow is eeuwenlang de hoofdstad geweest van Polen en was enorm rijk. Helaas is daar de afgelopen jaren niets meer van bijgehouden, dus de gevels vallen van de huizen, al het stucwerk laat los, de straten zijn slecht gelegd, enfin, ik voel me hier thuis, het is precies zoals in Antwerpen, alleen stukken goedkoper: We hebben net Georgisch gegeten, echt een megaportie en allebei een halve liter bier, en met zijn tweeen samen 15 Euro uitgegeven. Het is een heerlijk vooruitzicht dat in Oekraine nog eens alles de helft goedkoper wordt.

Verder heb ik voor het moment nog niet veel te melden, ik wilde alleen deze kans niet laten liggen nu ik toegang heb tot het internet. Overmorgen heel vroeg gaat de reis over land verder, met de trein door naar Lublin. Misschien dat ik dan nog iets laat weten als ik toegang heb tot het internet.

Groetjes, Florian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 37694

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: