Bus kapot - Reisverslag uit Lublin, Polen van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Bus kapot - Reisverslag uit Lublin, Polen van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Bus kapot

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

29 Maart 2007 | Polen, Lublin

Hey allemaal,

Het ging ook eigenlijk allemaal veel te goed tot nu toe, dus deze eerste kleine tegenslag was te verwachten. Na eerst voor gesloten deuren te staan bij een prachtige Russisch Orthodoxe kerk bleek na een uur wachten bij het busstation ook nog eens dat de bus kapot en dus afgeschaft was. Morgen is de volgende, maar zo veel tijd hebben we helaas niet.

Lviv zal dus helaas niet doorgaan, we nemen vannacht de bus naar Kiev. Erg jammer, maar niets aan te doen.

Verder hier alles goed, ik zal de volgende keer wat foto's posten en langere verhalen vertellen, dan heb ik iets meer tijd.

Tot snel!
Groetjes, Florian

• 30 Maart 2007 - 08:37

Britt:

Hey!!!

je mooie lieve vriendinnetje liet me weten dat je een blogspot hebt ;) en ik kan toch niet anders dan eens een berichtje achter te laten!! t is leuk om je zo te kunnen opvolgen, nog véééél plezier daar en hopelijk zijn er minder van zulke tegenslagen dan meevallers.

groetjes,
    brittje

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.