Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

30 Maart 2007 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Even een kort berichtje, ik heb een nieuw telefoonnummer in Oekraine. Smsjes kun je gewoon blijven sturen naar mijn Belgische nummer, ik zal er zeker de eerste paar weken nog vaak naar kijken, maar vanaf nu dus ook naar mijn Oekraiense nummer: +380 97 253 03 68

Op dit nummer kun je me bellen of berichtjes sturen. Overigens heel handig om te weten, er is een website waarvandaan je gratis berichtjes kunt sturen naar Oekraiense nummer, maximaal 1 per dag.
http://sms.gt.com.ua/
Vul gewoon het hele nummer in, inclusief de +, druk op send, en je berichtje is vertrokken (verwacht overigens niet dat ik alle berichtjes direct beantwoord, ik heb hier prepaid, en soms heb ik geen geld).

Verder alles goed hier, Kiev is prachtig, her verkeer hier is pure waanzin, de kerken zijn schitterend, het weer heerlijk, en ik heb nog altijd geen mogelijkheid om foto's te uploaden omdat er geen USB-aansluiting zit in computers van 10 jaar oud...

Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Florian

  • 30 Maart 2007 - 20:19

    Percy:

    Ha die Florian. Lekker droog geschreven die weblog. Ga vooral zo door. Nu kan ik de avonturen van de Nederlandse bodem lezen. Heel veel plezier daar!

    Groeten Percy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 37687

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: