Vakantie! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

01 Mei 2007 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Omdat er hier een aantal nationale feestdagen zijn heeft mijn baas besloten dat ik de komende twee weken vrij ben. Vind ik niet zo erg, nu heb ik heerlijk met Evy de tijd om een paar dagen op stap te gaan en via Berdyansk, waar ik nog wat vrienden heb zitten, de Krim te gaan bekijken. Het is hier in Kiev verschrikkelijk koud, en het belooft de komende dagen niet echt beter te worden, dus de Krim is misschien een goede oplossing om nog een beetje zon mee te pikken.

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal erg goed, bij mij zeker wel!

Groetjes, Florian

  • 01 Mei 2007 - 16:39

    Benjamin:

    Hey Florian,

    Wat lekker die vakantie. Wel jammer dat het daar zo koud is, hier is het nml. al dagen boven de 20° en erg lekker vertoeven;)

    Tot gauw!

    Groetjes, Benjamin

    PS: Als het goed is, heeft een meisje gereageerd op jouw blog, omdat ze naar Oekraïne wil gaan. Zij is de vriendin van een studiegenoot van mij, waarmee ik in Mexico gezeten heb!! Grappig hè, hoe klein de wereld kan zijn!

  • 02 Mei 2007 - 09:18

    LvD:

    Beste Florian

    Geniet van de zon in het zuiden en maak het je met Evy gezellig. hier is alles prima. Groetjes.

  • 07 Mei 2007 - 15:59

    Daniel:

    HET REGENT HIER!!!

  • 07 Mei 2007 - 18:40

    Britt:

    ja het regent inderdaad :( zo kou plots, snif!
    zeg geniet daar nog goed van elkaar hé jullie tweetjes!!! florian, wil je evy zeggen dat ze haar hotmail moet checken, heb een mailtje naar haar gestuurd? merci!!!

    vele niet-zo-zonnige-zoenen,
    britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 37689

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: