Bedankt! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

16 Mei 2007 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Ik wilde jullie even allemaal bedanken voor de positieve reacties, komend vanuit de hele wereld, van Rusland tot en met de VS, echt super.

Ik heb van Evy een paar prachtige foto's gekregen om op mijn blog te zetten, dus bij deze.

Veel plezier ermee!
Groetjes, Florian

• 16 Mei 2007 - 20:26

Benjamin:

Hey Florian,

Leuk om weer eens wat foto´s te bekijken.
    Dat lange haar staat je goed, houden zo;)

Groetjes, Benjamin

• 16 Mei 2007 - 22:41

Daniel:

he florian leuke foto's, vooral van die drie dametjes.

Ik heb trouwens ook goed nieuws (nee ik ga niet trouwen, hahah)

ik heb een baan aangeboden gekregen als receptionist bij het "Dylan" hotel. Dit is een zeer mooie 5 sterren hotel in amsterdam, aan de keizersgracht.

Nu is bijna alles geregeld, nu alleen mijn diploma in ontvangst nemen en contract ondertekenen :)

hoop dat het met je goed gaat maar ga er eigenlijk wel van uit, liefs daniel

ps: www.dylanamsterdam.com

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.