Laatste bericht - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

06 Juni 2007 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Met het nodige verdriet laat ik Oekraine achter me. Vanavond is de bye bye drink, morgen neem ik de trein naar Polen, overmorgen ben ik weer thuis.

Ondanks alle problemen die ik hier heb gehad kan ik alleen maar concluderen dat ik echt verliefd ben op dit land en haar mensen, op de rijke geschiedenis, de schoonheid die zich zo goed verstopt achter de grauwe facades van de verwaarloosde infrastructuur, de prachtige taal, op de mogelijkheden die hier zijn.

Veel meer heb ik eigenlijk niet meer te zeggen. Ik heb prachtige verhalen te vertellen, maar die vertel je toch beter onder het genot van een fris pintje op een terras in zonnig Antwerpen, en niet vanachter een computer in het station van Kiev na een nacht in de meest oncomfortabele trein die ik tot nu toe heb mogen ervaren.

Dus, hopelijk tot heel snel!
Groetjes, Florian

• 07 Juni 2007 - 13:44

Valérie:

Goede reis terug en tot snel!
    Liefs Valérie

• 09 Oktober 2007 - 10:17

Susanne:

Ik ben benieuwd of je dit nog leest. Ik zoek jou! Mail me ajb op susanneantwerpengmailcom. Moet je iets vragen :)