Hotel Florian is geopend - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Hotel Florian is geopend - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Hotel Florian is geopend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

10 Februari 2008 | Oekraïne, Kiev

Aan iedereen die plannen heeft om deze kant op te komen: Voor de periode tussen 26 Februari en 27 April kan ik de eerste reserveringen in ontvangst nemen ;-)

Lijkt me erg leuk om jullie weer te zien, dus geef even door wanneer het je het beste schikt, dan leg ik dat vast. Ik vind het iets minder geslaagd als er twintig man tegelijkertijd komt, dus wie het eerst komt, het eerst maalt.

Tot snel!

Groetjes, Florian

  • 10 Februari 2008 - 17:56

    Nele:

    Hi Florian
    Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Jouw hotelaanbieding klinkt super, maar ik vrees dat ik er voor 27 april niet geraak. Zijn er ook mogelijkheden voor de zomer? En welke andere plaatsen in Oekraïne zijn interessant?
    Groetjes uit het zonnige Antwerpen (t was dit weekend 18°C - de lente is op komst :-)

  • 11 Februari 2008 - 13:50

    Ralph:

    Hallo Jongmens !
    Bedankt voor je aanbieding, maar je weet het...mijn motto is en blijft "Oost-West-Thuis-Best"...moet je wel zeggen dat ik een etentje met veel Borsch ook niet echt aanlokkelijk vind hoor...(LOL ).
    Veel plezier daar !
    Groeten uit Prima Hollandia ( 14 graden celcius in de zon hier nu ! )

  • 11 Februari 2008 - 14:01

    Lucas:

    Wat een vreselijke foto! Succes. P.

  • 11 Februari 2008 - 15:39

    Friederike:

    Hoi Florian, kun je mij je prive-mailadres sturen dan reageer ik iets uitgebreider. Kus, mama.

  • 11 Februari 2008 - 23:18

    Ansa:

    Yo Florian, Het is weer een tijdje geleden maar goed om te horen dat je steeds meer gesetteld raakt. Hou ons op de hoogte, over de reservering....hmmm mag het ook wat later? Zomer zou voor mij beter uitkomen....Hugs uit het mooie Wageningen

  • 13 Februari 2008 - 18:33

    Clara:

    Ik lees dat je al begonnen bent met B&B mag aannemen dat je ook al een ster hebt??
    Groetjes C.

  • 14 Februari 2008 - 14:56

    Benjamin:

    Hey Florian,

    Leuk om weer wat berichtjes van jou te kunnen lezen na een week hard gerepeteer met het NSKK.
    Ik had je nog ge-sms'd met de vraag of je nog wil komen kijken, maar blijkbaar doet jouw nederlandse nummer het niet (meer?).
    In ieder geval is het concert van Tilburg op donderdag 21 februari, dat is exact over een week. Voor meer details, check de site www.nskk.nl

    Verder alles goed met je?

    Groetjes, Benjamin

    PS: Waar blijven de foto's eigenlijk?

  • 21 Februari 2008 - 22:13

    Swa:

    hallo in de zomer wil ik graag voor tien dagen naar lugansk ken ji daar hotels of kamers is er een internationale luchthaven in lugansk

  • 22 Februari 2008 - 15:47

    Florian:

    Hallo Swa ik wil graag een penthouse met jacuzzi en een Bentley voor de deur. Goede vriend, zo stel je toch geen vragen?

    Maar om je een antwoord te geven, ik ken niemand uit Luhansk, ben er nooit geweest, en heb geen idee over de luchthaven daar. Als je je vraag nou iets vriendelijker zou formuleren had ik misschien wel de moeite kunnen doen om het even voor je uit te zoeken.

    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 37683

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: