En dan nu.... de foto's! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu En dan nu.... de foto's! - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

En dan nu.... de foto's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

07 Maart 2008 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Het is alweer 2 weken geleden dat ik voor de laatste keer iets heb geschreven, en zelfs nu ga ik het heel kort houden, dat haal ik van het weekend nog wel eens in, maar ik wilde jullie in ieder geval de foto's alvast even laten zien die ik hier tot nu heb genomen.

Ja, ik weet het, erg veel zijn het er niet, maar goed, ik ben nu eenmaal niet de fotograaf ;-)

Verder gaat het me hier prima. Intussen woon ik met een drietal mensen in huis (2 Italianen, en een Nederlands meisje), stuk voor stuk leuke mensen die samen een stage doen met als doel studenten een berg soft-skills te leren. Erg leuk dus!

Maandag is hier overigens een feestdag, omdat 8 Maart (internationale vrouwendag) op een zaterdag valt en dan wordt gecompenseerd.

Bon, de rest horen jullie binnenkort!
Groetjes, Florian

  • 07 Maart 2008 - 10:41

    Nathalie:

    Hahaaa, ik kan weeral snel zijn en de eerste reactie plaatsten ;). Lang leve de vrouwen, trouwens, dat je daardoor een extra dag verlof krijgt! Dat zouden ze hier ook wel eens mogen invoeren... Wie is Igor? Kan me moeilijk voorstellen dat dat één van die Italianen is die daar bij jou wonen! Daar mag je natuurlijk altijd foto's van posten, misschien naar aanleiding van de internationale vrouwendag (liefst nog in bloot bovenlijf, hoewel, de meeste Italianen die ik ken zijn redelijk schriel :)).

    Is het alweer 2 weken geleden? Goh, wat gaat de tijd toch snel. Veel plezier nog daar en laat maar iets weten als je terug in België bent en wat tijd over hebt!

    Groetjes
    Nathalie

  • 07 Maart 2008 - 19:51

    Lucas:

    Beste Florian.Ik wacht met spanning je uitgebreide af. Vanuit je kamer heb je maar een somber uitzicht, maar binnen is het zeker gezellig met vier lui. Hier gaat alles prima, en arm en hand gaan (te) langzaam vooruit.Gegroet. P.

  • 07 Maart 2008 - 21:44

    Clara:

    Zo eindelijk beeld bij de verhalen. Vind de omgeving wel erg deprimerend hoor lijkt wel op een "war zone" de foto"s voldoen echt aan het beeld wat je geschetst hebt. Ik zit nu even te pauzeren tijdens mijn studie (moest nog wat schrijven) met op de achtergrond de voor jou wel bekende muziek van Rachmaninov. Is goede achtergrond muziek tijdens deze activiteiten.

    2 Italianen en een Nederlands meisje dus m.a.w. Hotel VanDijckovky zit vol.

    Ik spreek of lees je weer snel.
    Groetjes C.

  • 09 Maart 2008 - 18:37

    Ralph:

    Nou, dat is ff een lekker uitzicht ! Dat ziet er echt 'happy' uit daar..
    Doet me een beetje denken aan die gang-film die je weleens ziet, haha.
    Groeten daar, en veel plezier nog, we spreken elkaar !!

  • 11 Maart 2008 - 12:07

    Benjamin:

    Hey Florian,

    Interessant uitzicht heb jij daar zeg....
    Gelukkig weet je het van de positieve kant te bekijken.

    Hier weer druk aan de scriptie.

    Groetjes, Benjamin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florian

Op 14/1 naar Moskou voor training en kennismaking met Russische bedrijfscultuur. Op 4/2 naar Kiev om daar als Commercieel medewerker te beginnen bij een transportbedrijf.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 37683

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 30 April 2010

Oekraine

Landen bezocht: