Tweede ronde - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu Tweede ronde - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Florian Dijck - WaarBenJij.nu

Tweede ronde

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Florian

01 April 2008 | Oekraïne, Kiev

Hey allemaal,

Intussen is er iets meer duidelijkheid over de data waarop ik weer in Oekraïne ga zijn na mijn korte pauze in belgië eind April.

Vanaf 7 Mei ben ik weer in Kiev, en in principe blijf ik dan tot begin Augustus. Alle reserveringen voor die periode kunnen in ontvangst genomen worden ;-)

Pas op: er zijn al een paar data gereserveerd en wie het eerst komt het eerst maalt.

Tot snel!

• 01 April 2008 - 15:54

Ansa:

Oef, dan moet ik wel snel zijn lijkt mij, kan ik mogelijk in Juli langskomen?

grtzzzzzz uit een regenachtige holland!

• 01 April 2008 - 20:23

Clara:

wordt het toch tijd om serieus eens af te spreken.
    groetjes en we horen/lezen of zien elkaar wel op het werk.

• 03 April 2008 - 07:28

Nathalie:

Happy birthday!!!!! Hopelijk kan je het daar goed vieren! Laat je maar een beetje extra in de watten leggen door je flatgenootjes, van mij alvast 3 virtuele dikke kussen! Smak smak smak

• 03 April 2008 - 09:29

Friederike:

Lieve Florian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt en goed verwend wordt!Ik probeer je nog vandaag te bellen.
    Dikke verjaardagszoen, mama.

• 03 April 2008 - 09:50

Valérie:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Moet je vandaag werken? Feestje daarna? Een hele fijne dag en ik bel je snel, liefs Valérie

• 13 April 2008 - 10:33

Friederike:

Hoi Florian, mogen wij binnenkort weer meegenieten van een spannend verhaal uit het oosten?Gaat verder alles goed met je?
    Fijne zondag,kus, mama.

• 26 Mei 2008 - 17:23

Je BROER-tje:

he broer,

Hoe is ie? lang niet echt meer van je wat gelezen op je sait! ik heb er trouwens er nu ook 1, danielvandijck.waarbenjij.nu
    Hoop dat het met je goed gaat gr daniel